4 ay 1 haftalık bebeğim var. Bundan önce gaz problemini dibine kadar yaşadık. Tamam eyvallah dedik onda zaten acı çekiyor ağlıyordu biz de elimizden geleni yapıyorduk, takviye ilaç , masaj vs vs … Sonra bir dönem oh dedik gündüzleri en azından uyuyor Yavrucum gayet düzene giriyor demekki. Ama son bir kaç gündür aşırı derece huysuz. Sürekli mızmızlanıyor. Niye olabilir ? Emziriyorum mutlu değil, uyutuyorum uyanıyor mutlu değil, oynatiyorum mutlu değil, kucağıma alıyorum mutlu değil… Acayip derecede canım sıkıldı bu duruma. Ayrıca hamak beşikte sallanarak uyuyabilen yavrum şimdi ona koyunca daha başlıyor ağlamaya… Atak dönemi geçti diye gösteriyordu takvimler ama geçmemiş olabilir mi ya da ne bileyim nedendir bu durum