Irem4772 Aynurrt sezeryandan 3 gün sonra büyük oranda ağrı azalıyor, ama tamamen geçmesini bilmiyorum 3.5 aylık anneyim hala ara ara sızlıyor..
Cihangirberna Aynurrt benim 1 haft sonunda hicbirsyeim kalmamıştı şu an 2 aylik oglum hiç dogum yapmamış gibiyim
Belosunannesi Aynurrt 23 gün oldu dikiş değilde dikisin üstündeki kat sızım sızım sızlıyo dokununca aciyo üşüttüm galiba
hale_0909 Benim 8 ay bitmek üzere hala bazen acıyo tekim yardım eden olmadı hiç dinlenmedim yatmadım hep kendi işlerimi kendim yapıyorum çok iş yapınca zorlayınca acıyo
Cagla91 Aynurrt ilk iki gün çok zor oldu. Sonra 1hafta içinde geçti. Dikiş yerimde bisey yok ama benim karnım acıyor hala 36gün oldu doğum yapalı.
Belosunannesi Cagla91 benden parca alındı ve zor dikiş atıldı doktora gözükmem lazım doğum yaptığım hastanede universte hastanesinde oldum ama 3 saatlik mesafede hava çok soğuk 2 çocuk nasıl olcak bilmiyorum hiç
BalBademmmmmm Aynurrt 3 günlüktü sadece hafif sızı vardı. 1 hafta sonra hiç yoktu hatta eşimle meyhaneye gittik 😊 şuan 48 gün oldu doğum yapmamış gibiyim canım. Sadece ilk 2 gün biraz zorluyor, 2.günden sonra çok hafifliyor