Mamayı yendigan Ken almıştık kullanmadık hiç bebeğim doymuyor du gogsumu sıkıyorum süt gelmiyor bende mama yaptım 2 ölçek 60 ml lik kötü bişey yapmadım değil mi ya doktor tavsiyesi yok ya sarılık varken mama verin dedi doktor Aptamil almıştık duruyordu öyle