Leylaa_ bisenakillisinzaten bu markasyi bilmiyorum ama bir kaç kişide. Bu tarz alanlar tavuk veya başka sebzeleri kurutuyor demişti .
seyhannhri bisenakillisinzaten ben de buna bakıyorum.. Mi Ankara magazasında yok… Ic hacmını merak ediyorum. Ama alırsam bundan alacam. Ya da phılıps ama yuzde seksen bu.. Bır vlogda kadında gordum gayette guzeldı…
Ipegim bisenakillisinzaten şuan herkes bu cihazların reklamını yapıyor ve fiyatları da gerçekten uçuk onun yaptığını fırında yapıyor şahsen ben patatasleri falan fırınımda yağsız yapıyorum 3000 5000 verilecek değerde değil bence
Elif_mihrimah17 Ben Philips airfray kullanıyorum ve herşey yapıyorum daha dün kek yaptım hatta 🙂 3 aydır aldım ve fırını hiç kullanmıyorum envayi çeşit şey yapıyor alın aldırın derim 🥰 kızartma yapmak eskiden işkenceyken şimdi keyifli bir hal aldı ☺️