Öğün araları kısaysa tam acikmiyodur anne yüreği olarak da siz bir ögunun de yemediği için yada az yediği için diğer öğün arasını kısa tutuyosaniz o yuzden yemiyor olabilir acikmasini bekleyin fırsat verin nasıl bir yol izliyorsunuz zaman kontrolünüz ogun sıklıklarbz nasl bilmiyorm yargılamiyorm yanls anlamayn keisnlikle sadece ihtimaller üzerine soyluyorm birde yemediği zamanlarda mama veriyorsanz mamaya da güvendiği için yemiyor olabilir biraz acikmasini sağlayın ogun araları uzun olursa yiyecekdir eğer yine yemiyorsa dönemsel olabilir kendinizi üzmeyin bunaltma yin zamanla düzelir biz bile büyük insanlar olark bazen yememe istegmz olabliuor bebisin de kendince tercihleri vardır saygı duyalım sabırlı olun duzelir insallah