Vera1810 zaten bu panik atak bastiramadigimiz duygularin disari cikmasi . Artik vucut kabul etmiyor stresi boyle tepki veriyor . Bende cok seyler yasadim zamaninda babamla annem ayrilmisti genc kizdim tek basimaydim . Sonra pandemi girdi evde tikili kaldik lanet olasica bi aksam oyle cikti acillik oldum. Sonra devam etti hamile kaldim ilac kullanamadm dogurdum bebegim yogun bakima falan yatti yengemi genc yasta kaybettik 3 ay oldu bunlar cok tetikledi . Hla ugrasiyorum ilac kullanmaniz gerekiyorsada kullanin . Ayip birsey degil uyusturmuyorda bende.2 cocuk var butun gun peslerindeyim hatta bugun psikiyatride randevu var dozu arttirmasini isticem bana 10 luk hafif geliyor artik . Ama yaninda da terapi alin mutlaka . İhmal etmeyin gecmis olsun . Allah caresiz hastalik vermesin bunada sukur 😊