cennetkokulubal Güzel anneler bugün doktorumuz başlayabileceğimizi söyledi sadece mama ile besleniyor . Doktor bi program verdi ama ben sizden bilgi istiyorum ayrıca .Önerileriniz neler acaba ? Benimle paylaşır mısınız ? Öğünler ve besinler hakkında 😍
Arasasyaarya cennetkokulubal kendi kafama göre ilerlemiştim 😀 önce yoğurt mayalamıştım sonra püreler yapmıştım sonra meyve püreleri o sekıl ılk zamanlar 5 aylıkken başladım
Vaveylaaa Bebeğiniz ne kadarlık, programınızı paylaşabilir misiniz? Bizde 2 hafta sonra 6 aylık olcaz geçemedik hala