Tuceeee Lcw dan aldım kışlık kıyafetlerini, genel olarak elbiselerini ordan alırım.. 6 aylığız bu arada.. ayakkabı almadım, ella bonns patik aldım.. bebeğimin ayağında çorap bile zor duruyordu çok hareketli olduğu için, bunlar kesinlikle çıkmıyor ve sıcak tutuyor hem evde hem dışarda kullanılır..
https://ty.gl/ci8ckgfj5t