Laren Kizlar eşim e bebekten 400 tl lik mama almış kasiyer kiz gelen mesajla 50 tl indirim kuponu kullanabilirsiniz demiş. Mesajda sadece fatura var anlamadım onu göstersem oluyo mu bide ne kadar süresi var bilenler yazsin lütfen