BeniSahteSevme Benim ki 17 aylık ve en sevdiği şarkı içine ata ata ebru yaşar neden diye sorgularken size de sormak istedim 😅😅😅
ecemm-6161 BeniSahteSevme normsl çocuk şarkıları dinliyoruz 😂 bizimki kum dan kale sar sar makarayı cok seviyor hareketlerini de yapıyor 😂
Miray388 BeniSahteSevme ırmak Arıcı güya cok seviyordu bi ara. Şimdi sar sar makarayi ve kutu kutu pense sarkisini soyluyor öyle :》♥
BeniSahteSevme ecemm-6161 ya bende açıyorum ama hiç bakmıyor kız illa onu ac diyor açınca bir gülmek bir neşe 😄
Denizfdn BeniSahteSevme canım onları dinliyo ama roman havasında çok seviyo çek tulumba diyip duruyor tulumba çekiyor videoları var dolu
BeniSahteSevme Denizfdn hahaha yerim ya o da iyiymiş kız benimki de horon oynuyor karadenizli olunca 😅