Nur_44 maalesef geçmesi biraz sürüyor benimki bebeğimin 40ı çıktıktan sonra düzelmeye başlamıştı. sürekli nemli tutmaya çalışın her emzirmeden sonra lansinoh krem sürdüm ben diğer emzirmeye kadar nemli kaldı canım yanmıyordu o şekilde pek ama unutursam sürmeyi hemen kuruyordu ağlıyordum ben de emzirirken 😕 umarım geçer kısa sürede 🙏🏻