Leyla21 Hulya99999 merhaba var tabi asoglu plus var 50 metre yolda otogara giderken bayan yeri ayrı bir salon olarak var. hiç erkek girmiyor hacer hanım çok iyi ama fazla pahalı olduğunu düşünüyorum bütçenize uygunsa kesinlikle iyi bir kuaför
Leyla21 Hulya99999 ya ben tam da okumamışım boya sanmistim ☺kesim de çok tutmaz herhalde ama hacer hanıma yaptırabilirseniz daha iyi olur .
Hulya99999 Hemen bakıyorum netten teşekkür ederim aşırı pahalıysa tercih etmem tabi. Pandemi hamilelik bebek derken piyasanın fiyatlarını da pek bilmiyorum açıkçası Leyla21
Leyla21 Hulya99999 rica ederim .Butce her dönem de önemli fakat şu dönemde açıkçası çok çok daha önemli. çok haklısınız umarım gönlünüzce olur. 😊
Hulya99999 Evet kesinlikle önemli boya işlemi değil onlar ekstra fazla tekrar teşekkür ederim 😇Leyla21