Hanımlar selam. Bebeğim 8,5 aylık. ek gıdaya geçtiğimden beri hatta daha öncesinde yemeğe karşı aşırı bir ilgi vardı birimiz birşey yerken vs. Şuanda devamlı yemek yeme derdinde yanında hiçbirşey yiyip içemiyoruz hep kendi de yesin istiyor yemekten hemen sonra da versek yine yiyor yeter ki yemek olsun. Denemw amaçlı sade kahve içiyordum ağladı telvesine parmağımı batırıp bak acı dedim onu bile beğenip istedi. Bu bir sorun mu sizce şekeri vs olabilir mi birisi dün söyleyince aklıma takıldı daha önceden dert etmemiştim ama devamlı yeme halinde olmak istiyor. Bebeklerde şeker hastalığı falan olur mu ne dersiniz yoksa sadece iştahlı mı?? Yani biberon görünce de ağlıyor yemek görünce de kafamda deli sorular🙈