Kızım 15 ay 21 günlük 8 aylıktan beri her uykusunda kitap okuyorum o yüzden kitaplarla arası çok iyi kalemde veriyorum eline boyama yaptırıyorum sürekli konuşuyoruz aslında kalabalıkta büyüyor ama konuşmuyor herkese herşeye anne diyo ama işine gelince memem diyo memesini istiyo karnı acıkınca yada masada gördüğü bi muzu mama mama diye istiyor anannesine ananne diyo dede diyo baba diyo ama işine gelirse yani yoksa herkese herşeye anne diyo bu iş genetik mi acaba babası 5 yaşında konuşmuş psikoloğa götürmüşler bunun için ama normal demiş doktor sonra sonra konuşmuş konuşması için yapabileceğim şeyler var mı?