4.5 aylık oğlum artık 1 haftadır özellikle çırpına çırpına uyuduğu hatta uyumadığı dalamadığı için ona da üzülüyorum kendime Ben şimdi Bismillah bugün başladım yatağına yanına uzanıp uyutmaya. Şimdi sormak istediğim öyle uyutanlar ağlamalı kriz anında ne yapıyorsunuz?
Yatağa yatırıyorum pişpiş açıyorum emziği ağzına veriyorum poposuna pat pat yapıyorum. Ağlamadı ilk denemelerle de olur da ağlarsa diye önden bilgi alayım dedim