Bu zamana kadar hep severek emzirdim. Ama 1 aydır gerçekten işin tadı kaçtı artık. Çalışıyorum evde olduğum zamanlar 5 dakikada 1 meme istiyor eğer açmazsam çığlık çığlığa ağlıyor. Ve 1 aydır ısırıyor. Tepki vermeyip memeyi kapattım çok kez ama asla azalmadı. Bazen can acısına bağırıyorum çünkü kanatıyor her seferinde.
emzirmeyi bırakmak istiyorum ama küçük diye de kıyamıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.