Gokceyasinmiran Kızlaaaar 4 ay 7 günlüğüz ek gıdaya geçen oldu mu demin programın önerdiği yazıyo da okudum verilebilirmiş siz ne yaptınız naısl ilerlediniz?
birmelekannesiiio Gokceyasinmiran ben kızım 4 aylıkken 4 aya uygun meyve püresi tattırdım 4 aydan itibaren olan kaşık mamalar var arı mama olandan aldım arada veriyordum sonra az az yemek sularından tattırdım şimdi 9 aylık herşeyi yiyor
honeyybee_ Gokceyasinmiran benim oglum sadece anne sütü aldigi icin 180 gün dolmasini bekliycem ama mama yiyorsa 5.ayda baslanabilir diye biliyorum
Milena11 Gokceyasinmiran kaşık mamalar arı mamalar bebek için faydalı şeyler değil heleki yemek sularından vs tattırmamak lazım bizim için yapılan yemekler de ki yağ baharat bebek için uygun değil. Tadımlara başlanabilir doktor kontrolüyle onda da önce meyveyle değil sebzeyle başlamak gerek. Ek gıda postlar ını inceleyin isterseniz sizin posta gelen yorumlar neler yanlış yapılır olmuş.
Gokceyasinmiran honeyybee_ ya günde bi defa mama veriyorum ben de hemen hemen anne sütü ile beslemiş olmuyo muyum 😀😀😀
honeyybee_ Gokceyasinmiran bence daha erken bu kadar acele etmeyin bebişin mideyi yormayin zaten ömür boyu yicek🙂
EsilaGizem Bende arı mama veriyorum 1 çay kaşığı labne peynir veriyorum arada yoğurt veriyorum yemeklerin sularından tattiriyorum 4 ay 20 günlük şuan bı sıkıntı olmadı çok şükür