meehaba, ben doğumdan cıkınca meme ucum hiç yoktu bebeğim napsak tutmadı slikon uç verdim onuda tutmuyordu biberon şırınga derken çok karıştı olaylar, daha sonra bi müddet biberon mama verdim sütümüde sağıp biberonla verdim, bebeğim 20-30 günlük arası iken bi emzirme danışmanıyla görüştüm halledemiyordum cünkü mememi tutmuyodu bebeğim. ilk oda tutturamadı biberona alışmıştı hemen bebeğim. daha sonra biberonu kesinlikle kaldırdık hemen. eds denedik 7 numaralı sonda ile sanırım yanlış hatırlamıyorsam. 3-4 gün sonda ile denedik bu arada silikon ucada alıştı emme refleksi sağlamlaşınca. 1 hafta kadar slikon uçla verdim eds yi bıraktım. sonra kendim bi gece ağlıyordu bebeğim açlıktan eşimde slikon ucu yıkamaya gitmişti onara ağlamasın diye mememi verdim ve tuttu tabi ben aşırı mutlu oldum o gün ağlasada zorlandık biraz ama mememi tutturdum öyle bıraktık silikon ucuda şuan normal emiyor elhamdülillah 3 ay 2 günlük ❤️