Merhaba herkese, oğlum 9 ay 25 günlük.ek gıda konusunda en başından beri isteksiz.kilosu ayına göre çok önde anne sütü alıyor en başından beri iyi kiloda.
Ancak kaşıkla sebze vs yemekleri kesinlikle yemiyor.muhallebi vs yada kahvaltıda peynir falan alıyor ama yemek yok.elinde kendi yiyebileceği şeyler verdiğimde ağzına götürüp koparmaya çalışıyor çok az da olsa alıp çiğniyor ama herşey de elinde yenmiyor.
Var mı bana verebileceğiniz bir tavsiye anneler? Şu yıkanabilir gıda poşetlerini falan düşünüyorum.ama kesşn çözüm değil