Hanımlar 5 ay 20 gunluk kizim var. Anne sütü alıyor ve tadımlara başladık. Su icmesi de gerek ama biberonu bilmediği için oguruyor kaşıkla veriyorum yarısını çıkartıyor. 8 aylıkken ise başlamayı düşünüyorum annem bakacak sağım yapıp bıraktığımda nasıl içecek biberona nasıl alistirabilirim ne oneriyorsunuz ya da