Kızlar 20 günlük bebeğim var sabah 5.30 da gözünü bir acıyor öğlen ikiye üçe kadar uyumuyor. Mememde uyuyor yatağa yatirinca uyanıyor ya da beş dakika uyusa ağlayarak uyanıyor illa kucak istiyor. Ne ara kucağa alıştı anlamadım çünkü emzirme dışında kucağımda tutmamaya çalıştım hep. Uykusuzluktan gözleri kizariyor esnemekten ağzı ayrılıyor ama inatla uyumuyor. Böyle sorun yaşayan var mı normal mi bunlar. Doktora gotursem ne dicem ki bunun bir sorun olup olmadığını bile bilmiyorum. Geceleri de sürekli emdiği için beni uykusuz bırakıyor bitik haldeyim :(