pikachuu Kuzeymiram pusetim dik biraz benim biraz da ben dik koyuyorum tam oluyor yüksek yastık niyetiyle yani oturtmak destekli desteksiz başka biraz sırtını dik koymak başka diye düşünüyorum ben
Kuzeymiram Asliiibensu valla kalka bilse yerinden koşup gidecek 😅 kendini yastiktan kaldirmaya calisiyor kalkamayincada sinirlenip agliyor