Busekalcik 14 ocak spinal ile sezeryan oldum dünden beri bas ağrım var göz kapaklarıma kadar agriyor. Bu durumu yaşayan oldumu ameliyat tan 5 gun sonra baş ağrısı yaşadınız mı
Dyglila Busekalcik ebe baş ağrısı yaşamamam için sade kahve önermişti canım. Doğumdan sonra içtim çok şükür hiç olmadı. Sende bi dene istersen. Buarada gözün Aydın allah analı babalı büyütsün🙏🥰