Gündüz uykularımız maşallah iyi ama gece canıma okuyor. Bir saat bile olmadan uyanıyor ve sadece memede geri dalabiliyor. Emzirip yatırıyorum 10 dakka olmadan ağlayarak uyanıyor (normalde ağlama huyu yok) biraz netten baktım bu ayda uyku gerilemesi varmış. 4.ayinda da girmişti 1 ay sürmüştü. Bu da mı öyle olacak 😔