Aniliko Bebeğim 5 aylık hala devam ediyor saç dökülmesi. Sizlerin ne zaman bitti hiçbir şey kullanmadan . Saçlarımı salık kullanmayı özledim
Derinsu34 Aniliko kızım 6 aylık ve azalmaya başladı şükür. İlk aylarda avuç avuç dökülüyordu. Tabi yine dökülüyor 😅
Sedakcby Aniliko bebeğim 10 aylık azalmaya başladı. Aşırı dökülüyordu öyle böyle değil yani kel kalcam diye korktum. Korktugum olmadı allahtan😂 yanlardan derim görünmeye başlamıştı şimdi 1 2 aydır küçük saçlar cıkıyo oralardan düşünün artık 😂
Aniliko Sucukluyumurta11 yaa acaba bir şey mi kullanmak lazım ki .Ben kendiliğinden geçer diye bekliyorum
Derinsu34 Aniliko canınızı sıkmayın zamanla azalıyor. Siz sitres yapmayın ve yediklerinize dikkat edin.
ipekbocugu Saç dökülmesi normal bir süreç. hamilelikte vücut kendisini korumaya alıyor, doğumdan sonra o dönem dökülmeyen saçlar dökülüyor
PoyrazinAnnesi26 Azaldı biraz 7 ayda benim ama ben hep topuz yapardım fark ettim ki topuz daha çok döküyor topuzu bıraktım daha da azaldi