Bebeğim 10 gündür yoğun bakımdaydı, hamdolsun bugün çıktı ama ben kafayı yiyeceğim artık düşünmekten😥 zatürre ve bronşit yüzünden yattı,daha 37günlüğüz. Nasıl koruyacağım ben şimdi, sanki nefes alamıyor gibi hissediyorum, birşey olacak korkusu mahvediyor beni. Sizler nasılsınız?? Benim kadar panik olan var mı?? Annemin yanında kalıyorum hatta yardımcı olsun diye ama kadın yanımıza bile gelmeye korkuyor, çocuğa yeniden bir şey olur diye. İçimde ki sıkıntıyı anlatamıyorum, çocukların nefesi için neler yapıyorsunuz serum fizyolojik dışında. İlk dört ay sadece burundan nefes alabiliyormuş bebekler nasıl geçecek bu zaman. Düşündükçe başım dönüyor midem bulanıyor 😥😥