Yasoolin bence stelatopia dene denerim benimki bitmek üzere bidaha alacağım şampuan da mustelanın kini alacağım bende nemlendirici için bioderma yı görümcemde kızına kullanıyor 1 2 defa sürdüm ondan alıp yanındayken onu da çok faydasını gördüm yüzü yumuşacık oldu yoksa kuruyor hep hepsiburada da indirimdeydi hemen aldım normalde 200 küsüre almışlar çünkü ben 129 a aldım hala indirim var galiba bakmak isterseniz.