Pelopel Gizemisss kullanmıştım ama tam erimiyor. Birazcık da kalınca sarı sarı tortu oldu. Firmayı aradım normal demişti. Bebeğimi de malesef kabız yaptı. Bize yaramadı yani 2-3günden fazla içirmedim halbuki en iyi içerklerden.