Prensesim2507 Bizim ateş çok uzun sürmedi çok şükür. 4 gün sürdü sadece. Onun haricinde bizde mahvolduk oğlum 2 haftada atlattı ama ben hamile olduğum ve ilaç kullanamadığım için 1 aydan uzun sürdü çok kötüydü. Bence koronadan farksızdı.
Oğlum ateşlendi beni de sıtma tutuyordu ilk 2 hafta rezalet geçti sonra biraz daha iyi oldum diyordum ertesi gün gene çok kötüydüm. Bi iyiyim diyorsun 2 3 saat geçmeden tekrar fenalaşıyosun öyle bi illet. Allah yardım etsin size de çok çok zor. Tek yapmanız gereken ateşi kontrol altında tutmak bol bol vitaminli şeyler tüketmek. Balgam söktürücü vermiştir muhtemelen onu da düzenli kullanın. Balgamı atınca hastalık daha az zorluyo çok geçmiş olsun