Cidden o kadar kötüyümki Allah dermansız dert vermesin.
Sürekli post açıyorum bıktırmışta olabilirim benim arkadaşım yok kötü zamanda arayacak.
Ateş öksürürler öksürdükçe ağlama uyumama. Ölü gibi resmen ne gülüyor ne yiyor ne emiyor cidden ağlıyorum artık Allahım şifa ver nolursun 😔 Doktor balgam söktürücü bide a-ferin verdi. Gece 4den beri uyumuyorum. O uyusa onu izliyorum aklım onda kalıyor. Çok zor bu annelik çok zor Allahım hepimize güç versin😔