Busbuss12 Bebegim 17 bucuk aylık , 3 gundur kotü acilw gotrduk üşütmüş , biraz enfeksıyon var dedi , antibiyotik ve çinko surubu verdi , ama oglum hep ishal yapıyor hcbişi yemiyor yeidiği azıcık swyide kusark cıkarıyor , yasayan varmı korkuyoum