İzmir de fiyatları bilmiyorum ama ben 2018 yılında 7500 e taktırdım. İlk takıldığında 1 hafta dişlerim çok sızladı ekmeği elimle minik minik koparıp yiyebiliyordum. Ortodontistin teli sıktığı kadarıyla diş hareket ettikten sonra dişler rahatlıyor sızlaması geçiyor. Duruma göre 1 ya da 2 ay ara ile kontrole gidiyorsunuz. Telinizi tekrar sıkıyor ne kadar çok sıkarsa dişler o kadar hassaslaşıyor. Bazen az sıkması icap ediyor sadece o günlük hassaslık oluyor. Aslında çok kısa sürece gözle fark edilir olumlu gelişme yaşanıyor dişlerde , hemen fark ediliyor yani ☺️