Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım 4 günlük anneyim bebeğim 4200 kilo olarak dünyaya geldi eve geldiğimden beri sürekli memede sezeryan olduğum için sanırım biraz sütüm az geliyor ama mememdeyken ağlamıyor bugün mama aldım hemşireye sordum verebilirsin dedi var mı bebeği benim gibi olup çok zor doyan