Merhaba arkadaşlar çocuğumu hastaydı çocuk doktoruna götürdüm. Çocuk doktoru çok hareketli hiperaktiflik olabilir bı gösterin dedi. Bunun üzerine çocuk psikiyatrisine randevu alip götürdüm. Hiperaktif dikkat eksikliği kesin var dedi doktor. Ve çocuğumla 1dk bile vakit gecirmedi oğluma seslendi oğlum bakmadı başka şeylerle uğraşmaya devam etti otizm de olabilir dedi. Ve benim anlamadığım birşeyle ugrasirken bakmaması başlı başına otzim sebebi nasıl olabilir ? Ve 1dk lik cocukla görüşme sonucu bunu söyledi. Bikere oğluma birşeylere dokundu diye çok bağırdı ve oğlum bu durumdan rahatsız oldu eşim ve benim elimden tutup sıkıldım gidelim dedi. Gerçekten çok şaştım kaldım morelim çok bozuk. Böyle bir ihtimal dahi vermiyoruz. Belki dikkat eksikliği var dense anlicam ama direk neye göre otizm tanısı konuyor anlamış değilim.