Kizlar bugün doğum yapalı 48 gün oldu ama 30 gün kanamam sürdü öyle bitti 40i kaldırdığım gibi hemen akşamına adet oldum ve bitmek bilmiyor 9 gün oldu ben şimdi abdest alamıyorum. Dinimizce 10 gün sonra özür olarak abdest alabiliyor muyuz bilgiisi olan yardımcı olacak olan var mı . Yada başına gelen . Yarın da bitmezse abdest alayım mı