Merhaba anneler,
Kizim uzun suredir tarhana çorbası yiyordu birden kesti yemeyi. Uzun sure ugrastm olmadi. Sonra kofte denedim ve cok sevdi. Ben de cok sevindim cunku cok secici. Daha once denemistim yememosti..bu kez icine sogan rendesi vs ekledm sevdi. Ama simdi yine yememeye basladi. Acaba pisirme yontemim mi yanlis diye dusunuyorum. Ici sanki biraz cig kaldi gibi geldi. Biraz cigneyip agzindan atiyor.
Normalde gercek zeytinyaginda pisiriyorum. Arkali onlu ceviriyorum. Ama bugun farkli dneedim. Once suda hasladimsonra yagda cevirdi…ama yine aynisi oldu. Fikire ihtiyacm var sizler nasil pisiriyorsubuz? Zararli olmasn diye aycicek kullanmiyorum.