Korkulduğu gibi olmuyor öncelikle 😍 benim kızımda da ayni alerjiler mevcut. 1 ay boyunca sadece tadım yapın. Havuc, patates, yesil kabak mesela. Muz, elma, armut, kırmızı erik, kayısı gibi besinler tattirabilirsiniz. İki öğüne gecince de mesela alerjik bebek corbalari yapabilirsiniz. Youtube ta çok ornek video var. Onun disinda alerji durumunuza gore kuzu kıymadan kofte verebilirsiniz. Yogurt meselesi sıkıntı ama hic vermeyince eksikligi de bilinmiyor. İrmikle alerjisi olmayan meyveleri karistirip muhallebi yapabilirsiniz. Meyve püresi verebilirsiniz. Kendiniz bebeginize sütsüz yumurtasiz krep yapabilirsiniz. En zoru kahvalti cunku hakikaten secenek yok. Hipp 5 tahıllıda alerjen yok. Ama yine de herkesin alerjisi farklidir. Su, alerji mamasi, anne sütü veya meyve puresi ile hipp 5 tahilliyi karistirip kahvalti öğünü yapabilirsiniz. Bu bana doktor tavsiyesiydi. Ama ben genelde kuru üzüm ve kayisiyi kaynatip irmikle karistirip mama yapiyorum. Veya elma irmik. Dön dolas ayni sey maalesef. Ben dışarıda zorda kalinca hero baby vey hipp satılıyorsa hipp kavanoz mama da veriyorum. Zamanla insan alışıyor 🤷🏼♀️