Axl_sushi Oğlum 3,5 aylık. Uyurken kucakta uyanıkken kucakta. Uyuduğunda bıraktığım an ağlıyor. Temel ihtiyaclarımı karşılacak kadar bırakabilsem yeter. Sizde durumlar nasıl? Ne tavsiye edersiniz bana?
Eyllebr Axl_sushi canım kendı bırakıyor pıyanolu faln halıdan bakabilirsin çok oyalıyor rahat edersın bıraz