Merhaba güzel anneler. Size bir şey danışmak istiyorum. Adetim 14 gün geçti iki kere test yaptım silik çıksa da çift çıktı ikisi de. Bugün aşırı bi ağrıyla beraber çok az leke geldi. Bir kaç gün önce doktora gittim kese görünmüyo geç döllenme olmuş olabilir dedi kan istedi Beta hcg falan yaptırmadim çok pahalı diye devlette yaptırım dedim oda randevu yok. Sizde böyle bir durum oldu mu yani bu az az kanamalar normal mi?