Ranamiran Eviniz sobalı ise yaz ayını bekleyin mayıs gibi falan başlayın bence. İlk günler yere yapması çok çok normal tekrar bez bağlamak çocukta kafa karışıklığı yaratır ve yeniden başlamak daha da zor olur. Yere yapayım geri bağlıyor nasıl olsa düşüncesi olur çocukta. Sabredin başladıktan bir kaç gün sonra alışacak tır yere altına yapmaları bitiyor. Sabırlı ve anlayışlı olmak lazım bu dönemde.