İlk doğum yaptığında göğüs ucum olmadığı için aparatla verdim göğsümü sonrasında acı çeke çeke hem sağarak hem aparatla verdim sütümü ama kilo alımı olmadı mamaya başladık mecbur her emzirme sonrası mama verdim bebeğime sütümü çoğaltmak için bestlak damla düzenli beslenme anne çayı herşeyi denedim kendimce ama sadece sütle doymamaya başladı sürekli mama istedi sonrasında. Aparatsız vermeye çok çalıştım ama almıyor göğsümü aparatla emziriyordum bu zamana kdar ama 1 haftadır göğsümü almıyor aparatla bile almıyor kendini çekiyor bağrış çağrış emziremiyorum sütümü sağdığımdada 30cc bile çıkmıyor çıldırmak üzereyim sadece mama vermek istemiyorum bunun üzüntüsündeyken eşim bana gelip sen rahata alıştın emzirmiyorsun artık diye laf söylemeye başladı beynimden vurulmuşa döndüm nasıl böyle bişey söyleyebilir göğüsüm yaraykrn bile acı çeke çeke emziren beni gördü sütümün yetmediği için mama verdiğimi gördü böyle bişey nasıl söyleyebilir iki gündür düşünüyorum ben mi annelik yapamıyorum diye içim içimi yiyor kızımda inatla hala almıyor mememi napıcam nasıl aşıcam bu meme reddini :( kucağıma alıp ayakta emzirmeyi denedim çok ağır tek başıma aparatla yapamıyorum