Doktorumuz bize günde 3 defa 2,5 ml önermişti.45 günlükten beri kullanıyoruz şuan 70 günlük ama yeterli gelmiyordu gece sabah karşı sancılanıyordu bu sebeple 4 e çıkardım. Sabah 9 öğlen 3 akşam 9 gece 3 şeklinde veriyorum çok şükür bebeğim çok rahatladı. İnternetten gaz masajı bulun gün içerisinde uygulayın ayaklarını da sıcak tutun farkı görürsünüz