elalina Ben Yüreğir de oturuyorum 🙋🏼♀️ PTT civarindayim. Bu sene Adana hayli soğuk klima kullananlar kaçta çalıştırıyor nasıl giydiriyorsunuz hem tanışmış hem birbirimize fikir vermiş olalım 🥰