Merhaba 2 aylık bir kızım var. Şu ana kadar bebeğimi hep emzirdim, sadece ilk bir kaç gün biberonla mama verdik. Şimdi işe geri döneceğim ama bebeğim kesinlikle biberon almıyor. Bir çok marka denedim. Kendi sütümü sağıp verdiğimde de yine biberonu kabul etmiyor. Diliyle itiyor ve çok şiddetli ağlıyor.Kaşık biberonda da maalesef aynı şekilde. İşe başlayacağım için aklım onda kalıyor ve çok üzülüyorum. Kabul ettirebilmek için neler yapılabilir, deneyimli annelerim bana bir çözüm önerin lütfen 🤦🏻♀️