Merhaba anneler. 5 aylık kızım var. Kucakta uyumaya alışık maalesef ve benden ve babasından başkasında uyumuyor. Bende 1 ay sonra işe başlıcam, annem bakıcak. Ayakta sallamaya alıştır diyor ama hiç yatıramıyorum bile. Uyku eğitimi verenler nasıl başardınız acaba deneyimlerinizi yazarmısınız? Nasıl başlamam gerekiyor?