Mucizeisram benimkide öyleydi ilk burnunu açışımda evde kıyamet koptu o ağladı ben ağladım bidaha asla dedim acile götürürüm açarlar dedim sonra iş başa düştü mecbur yine ağlıyor bazende duruyor keyfi nasıl isterse😂 boynu bükülürsede horlar canım kontrol et içine sinmeyen bişey olursa doktoruna danış kbb ye göster yada😇