Kızlar çok özel olacak ama mecbur kaldım çok kötü durumdayım. İlk doğumum ve normal doğum yaptım 40 miz çıktı dikislerim geçti hersey güzel ama tek bi sorun var genişlik 🤦♀️ sonradan kapanır mı yoksa normal doğumdan sonra operasyon geçiren var mi bu sebepten. O şeyde sorun yaşayan var mı psikolojik olarak çok etkileniyorum 🤦♀️