Elifyankii3 Kızlar şoktayım 140 lira olan bez 200 olmuş 3 hafta olmadı daha. Şişiriyolar mı bu ne biri dur demicek mi yazık günah ya mamalar uçmuş. En uygun e bebek diye oradan alıyorduk ya da şubat indirimi öncesi bilerek yükselttiler bilmiyorum ama çok üzgünüm
Winnithepooh Elifyankii3 şubat ayında 100 tl lik urunu 200 yapıp 180 e indirirler ve adı indirim olur 🤣
Hep_mi_uykusuz Elifyankii3 Bacim bebem natural all en ucuzu o baby me den de daha kaliteli.Zaten e bebek gecen sene baharda bi zamlandi biz direk biraktik🤦♀️
[silindi] Elifyankii3 Internetten siparis verdim kodla indirimli aldim guya, iki gun sonra stok yok dediler siparisimi iptal ettiler. Ertesi gun şişirilmiş fiyatla stok guncellediler. Bu bebelerimizin ahı hepsinin üstüne olsun, hepsi kansız.