Kızlar selam oğlum 10 aylık, tüm aile covid geçirdik ama 3 hafta oldu tam düzelemedik. Oğluma test yapmadı doktor ama yüzde yüz oda covid dedi, hala burun akıntısı arada öksürük var. Covid sonrası yapmamız gereken birşey var mı deneyimli anneler paylaşabilir mi? Açıkcası bu uzun süren hastalık korkutuyor beni😥