sonsuz17 Bizim 27 aylık 12 kilo 4 ayda 2 kilo almış yazın hiç almadı iyi mi sizlerin nasıl yeni tarttım
begonvilkokusu sonsuz17 27 aylık oğlum 15 kilo ama boyu uzun olduğu için herkes zayıf diyor önemli olan sağlıklı olması boşver
sonsuz17 Deletedmom4444 Peki kilo alımı var mı durdu mu bizim de 13 kilo olur herhalde Yaza kadar Ama yazın alır mı bilmiyorum Bir de abla da olacak ya
sonsuz17 begonvilkokusu bize de zayıf diyorlar da ben alıştım yani doğduğumdan beri öyle yine bu ara toparladı
sonsuz17 SonSerce Peki kilo alımı var mı durdu mu bizim de yaza kadar 13 olur ama yazın almazsa 3 yaşında 13 olur
Deletedmom4444 sonsuz17 11 kiloydu 2 yasindan sonra 2 kilo daha aldi.Benim kizim da abla kardesi 13 aslik 10 kilo oda yaklasik 3 aydir ayni kiloda 😕
sonsuz17 ikikoalaanasi benimde zayıf geliyor ztn herkes öyle diyor ama takmıyorum kilo alımı var yemesi de var doğduğundan beri zayıftı hep
sonsuz17 -erCansu- ya bizim 14 olsa 3 yaşında şükür gözüm fazlada yok ama 4 ay sonra abla olcak inş zayıflamaz
sonsuz17 DenizSerap öyle mi çok çıtı pıtı duruyordu yazın şimdi yine iyi ama hiçbir zaman etli bir bebek olmadı sağlık olsun 🤲🏻
NukleerBaslikliKiz sonsuz17 21 aylık 12.5 kilo artık alacağını sanmıyorum bir yaşından sonra hep bu civarda kilosu
sonsuz17 NukleerBaslikliKiz öyle mi bizim 8600 dü yaşında kilo alımı var ama az az ztn zayıf hep üstünde duruyorum yediriyorum sizin gayet güzel kilosu
ikikoalaanasi sonsuz17 He ya daha ne yapacaklar kiloyu djdjjdj zaten yerlerinde bile durmuyorlar iki dakika kilo ne yapsın
-erCansu- sonsuz17 olur olur oğlum bi anda oldu böle dahada zayıftı. 🤣 bide normalde erkek çocukların kilosu daha çok oluyor iştahı nasıl kan değerine baktırdın mı balık yagı falan kullanıyormusun